Srdcem jízdních zážitků tohoto dvoumístného supersportu je luxus a elegance. Tento koncept s sebou nese stylistické vlastnosti a pokročilá inženýrská řešení, charakterizující tuto italskou automobilku, která jsou nově doplněna o inovativní hybridní vymoženosti. Pro tento model výrobce využil Plug-in Hybridní technologii, díky níž se Asterion může bez problémů řídit ve městě, pouze s elektrickým napájením. Ale nebojte se, tento nový supersport, byť bude napájen elektrikou, i přes to poskytne vzrušení z rychlé sportovní jízdy, která je pro Lamborghini charakteristická.
oranžové lamborghini
Nyní zpět ke vzhledu karoserie. Jak jsem již zmínila, tento vůz bude obehnán ladnými, smyslnými a velice futuristickými křivkami. Celá karoserie tak bude vyrobena z karbonových vláken, s podstrukturou z hliníku.
lamborghini huracan

Něco málo o výkonu

Lamborghini Asterion disponuje hybridním motorem (PHEV) V10 – se selektivní IDS a třemi elektromotory – který vyprodukuje až 449 kW. Elektrický motor při tom vůz zásobí výkonem až 221kW. Z toho vyplývá, že celkový výkon, který všechny motory vozu poskytují, činí zhruba 700 kW. Celková koňská síla tohoto hybridu je pak neuvěřitelných 897 koní.
Tento stroj se řídí sedmi stupňovou převodovkou s dvojitou spojkou. Kombinovaná spotřeba je neuvěřitelných 4,1 litrů na 100 kilometrů. Z 0 na 100 km/h to, motor V10, vytáhne za pouhé 3 sekundy, s maximální rychlostí až 320 km/h.
S elektrickým motorem můžete, na jedno nabití, najet 50 kilometrů s maximální rychlostí 125 km/h.
znak lamborghini
Co se týče pohonu kol, tak Lamborghini Asterion pokrývá pohon všech čtyř kol s tím, že elektrické motory pohání přední nápravu. Zajímavostí také je, že tento model má na přední nápravě obutá 20 palcová karbonová kola, zatím co na zadní nápravě má 21 palcová karbonová kola.
Myslím si, že tohoto hybridního ďáblíka si jistě zamilujeme.